!

Гарантійні умови, повернення товару чи оплати

Гарантійні умови

Офіційна гарантія виробника. Це дає Вам право на гарантійне обслуговування в будь-якому офіційному сервісному центрі в Україні.

Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням в офіційні сервісні центри виробника товару та безпосередньо до нас.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

  • Порушено збереження гарантійних пломб.
  • Є механічні чи інші пошкодження, спричинені дією зовнішніх чинників.
  • Порушені правила використання, зазначені в експлуатаційних документах.
  • Здійснювалося несанкціоноване розкриття, ремонт або були змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару.
  • Відсутність документів, що підтверджують купівлю.
  • Неможливість встановити серійний номер, якщо такий наявний.

Гарантійні зобов'язання не поширюються у випадку:

  • Наявності пошкоджень, викликаних використанням товару не за призначенням або з порушенням правил його експлуатації.

Повернення товару та оплати

Якщо Ви хочете повернути товар та кошти - заповніть онлайн форму.

Ви можете повернути товар протягом 14 днів згідно «закону України про захист прав споживачів» (не стосується юридичних осіб).

Умови повернення:

  • Відсутність пошкоджень і ознак експлуатації.
  • З комплектацією та з усіма документами: копія видаткової накладної, заповнена заява на повернення та документи на товар (якщо були в наявності: паспорт товару, декларація відповідності, інструкція тощо).

Порядок повернення або обміну:

  1. Надішліть товар поштою або самостійно поверніть на пункт видачі.
  2. Кошти або замінений товар повернуться протягом 3-х днів після отримання товару.

Товари, що не підлягають обміну та поверненню:

Повернення онлайн-платежів

Якщо Ви хочете повернути кошти, оплачені на розрахунковий рахунок - заповніть форму на повернення платежу. Якщо даних для оформлення повернення оплати буде достатньо платіж буде повернено в автоматичному режимі, або Вам зателефонує наш менеджер для уточнень.