Причіп здебільшого необхідний для електростанцій потужністю понад 7кВт та вагою понад 750кг (переважно з рідинним охолодженням), бо з ними часто виникають труднощі під час транспортування. Для малопотужних аналогів немає сенсу замовляти причіп, по-перше, його ціна може перевищувати вартість генератора, по-друге, це недоцільно – малогабаритні моделі можна перевозити на звичайному кузові вантажівки або пікапа.

Головні переваги такої комплектації:

  • Мобільність і можливість почергового використання на декількох об’єктах;
  • Відсутність необхідності легалізації та погодження з РЕМ.

З огляду на це, для деяких промислових цілей причіп просто незамінний. Деякі компанії використовують причіпні генератори для обслуговування своїх станцій, баз або сервісних центрів. Наприклад, мережеві АЗС використовують для резервного електропостачання заправних станцій під час перебоїв із магістральним електропостачанням. У разі виникнення такої ситуації, машина може виїхати в будь-яку точку для забезпечення резервного електропостачання. Дуже часто їх використовують комунальні служби для будівельно-монтажних робіт.

Встановлений на колісній платформі генератор не потребує легалізації, на відміну від стаціонарно підключених аналогів, де необхідно дотримуватися низки вимог і норм, що перевіряються відповідними службами (РЕМ, газова служба тощо).

Класифікація платформ для мобільних електростанцій

З огляду на те, що конструкція є нестандартною, причепи здебільшого виготовляються індивідуально під замовлення. Від технічних особливостей та побажань щодо комплектації залежить вартість. Класична конструкція включає:

  • Металеву раму, ціна якої прямо залежить від розмірів і ваги установки;
  • Опорні стійки для стабілізації у відчепленому положенні (від 800грн);
  • Опорне колесо для зручності причеплення та опорного балансу (від 1500грн);
  • Система амортизації: ресора – бюджетний варіант для малогабаритних моделей або торсіон – дорожчий та міцніший аналог;
  • Причіпна головка. Суто індивідуальне рішення, ціна може значно відрізнятися, залежно від виробника та обраного типу;
  • Колісна вісь і шини.

Крім того, можна додатково замовити борти

Для перевезення автомобільними дорогами обов’язкова наявність гальм і відповідних документів, разом із зареєстрованим номером.

За кількістю колісних осей ми можемо запропонувати такі варіанти:

Важливо знати, що для транспортуванні на двовісному причепі з гальмами у водія має бути відкрита категорія C у правах.

Індивідуальний проект залежно від ваших потреб:

  1. Під індивідуальні габарити – конструкція буде спеціально спроектована під розміри генератора. Перевага полягає в меншій вартості, а недолік у тому, що для транспортування необхідні спеціальні навички водіння, оскільки через меншу ширини колії є підвищена ймовірність перекидання. Крім того, обмежені розміри не дозволяють класти на платформу що-небудь додатково;
  2. Розширена модифікація – широке колісне шасі, великі розміри, передбачене додаткове місце для зберігання та перевезення обладнання, резервуарів із паливом, запчастин тощо. Завдяки широкій колії конструкція значно стійкіша.

З огляду на індивідуальні запити, можна замовити такі типи причепів:

  • Тип «візок» – найпростіший та найдешевший варіант, що складається з рами, вісі, опорного колеса, стійки та причіпної головки. Проектується відповідно до розмірів електростанції, йде без документів, з малим запасом міцності рами, через що може транспортуватися тільки шляхами господарського призначення;
  • Стандарт – включає всі комплектуючі, крім гальм, рама з великим запасом міцності. Дозволяється перевозити автодорогами лише за умови реєстрації (якщо такої необхідності немає, можна заощадити до 50–60 % вартості платформи);
  • Повноцінний причіп у максимальній комплектації, включно з гальмівною системою, фарами, поворотними сигналами та документацією. Обов’язково проходить реєстрацію в органах дорожньої поліції та отримує відповідний номерний знак. Головна перевага полягає у відсутності обмежень транспортування автомобільними дорогами, навіть, на далекі відстані.

Раніше причіп без гальм можна було вільно перевозити автомобільними дорогами загального призначення. Проте, після змін у законодавстві, стала обов’язковою наявність гальмівної системи та реєстрації.

Особливості замовлення та комплектації

Через те, що причіп зазвичай проектується для конкретної моделі генератора, для замовлення виробнику необхідно надати детальну інформацію:

  • Точні розміри електрогенератора;
  • Вагу з повним та порожнім баком;
  • Геометрію розміщення отворів для швелерів;
  • Індивідуальні побажання.

Згідно з отриманими даними, виробник створює проект і розраховує вартість для подальшого погодження. Якщо замовника все влаштовує, то він вносить передоплату, після чого починається виробництво.

Залежно від завантаженості заводу термін виготовлення конструкції в середньому становить 3–5 днів у несезонний час (весна-кінець літа) і 5–8 днів у сезон (осінь-зима).

Усі компанії з продажу причепів для електрогенераторів користуються подібним алгоритмом, але в нас в «АксіомПлюс» є додаткова перевага – гнучкий підбір комплектуючих.

ТЗалежно від ваших побажань ми можемо підібрати, як дешеві деталі вітчизняного виробництва, так і преміальні – європейські, наприклад, від німецького бренду Knott або Al-Ko.

З нами можете погодити будь-які дрібниці, починаючи від бренду шин до кольору фарби. Для вантажних автомобілів, за бажанням, можемо зробити спеціальний причіпний пристрій «петля НАТО». Наші фахівці допоможуть скласти оптимальну комплектацію та проект для ваших завдань та бюджету.

З огляду на те, що наш інтернет-магазин займається виключно реалізацією, сервісне обслуговування причепа буде здійснювати завод-виробник, згідно з гарантійними умовами.