- Якими можуть бути наслідки, якщо не робити підготовку «до консервації»
- Покрокова підготовка до зберігання
- А як потім розконсервувати генератор після зберігання?
Під словом «консервація» мається на увазі не запаковування його в банку під залізну кришку. Це комплекс проведених заходів для підготовки до того, що його не використовуватимуть тривалий час.
Консервувати потрібно за умови перерви в експлуатації на пів року чи більше. У побуті нам досить-таки часто доводиться залишати автономне джерело живлення на тривалий час.
- Наприклад, електрогенератор забезпечує безперервну роботу системи опалення на дачі. Влітку ж він не використовується.
- Інший приклад – якщо ви живете влітку за містом, і генератор використовується як резервне джерело живлення. А восени, коли ви їдете жити в місто, то залишаєте його до наступного літа.
Зверніть увагу – перерва в роботі на місяць-другий (їдете у відпустку) ніяких додаткових заходів не вимагає. Просто своєчасно змінюйте мастило та здійснюйте ТО.
Якщо ви тільки займаєтеся підбором генератора, то в нас можна підібрати та купити генератор із будь-якими характеристиками.
Якщо не робити підготовку «до відпустки»
Під час наступного запуску може відбутися:
- Збільшення споживання мастила – якщо його змінити не ДО зберігання, а ПІСЛЯ – доведеться заливати більше й частіше;
- Частіший перегрів – час безперервної роботи зменшиться, наприклад, з 4 годин, до 2-х;
- Капремонт двигуна – який коштує від кількох тисяч гривень до кількох тисяч доларів, залежно від моделі та типу двигуна. Воно вам треба?
Покрокова підготовка до зберігання:
-
Злийте паливо. Для дизельних моделей паливо в баку, залишене на тривалий період, загрожує заміною фільтрів – адже величезне значення має сезонне паливо. Якщо дизель залишити в баку на пів року, то в холодну пору він почне парафінитись і заб’є фільтри. Через забитий фільтр система просто не запуститься. Навіть, якщо фільтри були в хорошому стані, після такої процедури їх доведеться замінити. У бензинових аналогах можуть осідати смолисті відкладення в паливній системі та на основних частинах карбюратора;
Заведіть двигун, дайте трохи попрацювати, а потім перекрийте паливний кран, через деякий час апарат затихне. Під час такої простої маніпуляції паливо природним чином буде видалене із системи.
- Злийте мастило - якщо його залишити надовго, а потім знову запустити генератор, металевий пил та інші частинки, що знаходяться в мастильній рідині, почнуть шкодити металу. Через це з часом двигун почне працювати значно гірше, і йому знадобиться ремонт;
- Промийте деталі. Влийте 7–10г моторного мастила під свічку (можна зробити звичайним медичним шприцом) і поверніть двигун ручним стартером. У такий спосіб можна легко змастити всі деталі;
- Захистіть бак від потрапляння води та вологи. Встановіть спеціальну заглушку. Додатково можна використовувати фольгу, обмотавши вхідний отвір у бак (не обов’язково, але рекомендовано);
- Почистіть свічки запалювання (або за необхідності замініть). Для довідки: свічки потрібно замінювати або очищати хоча б щороку, у деяких випадках це краще робити частіше;
- Ручним стартером проверніть двигун до максимального опору, і поставте поршень у верхню мертву точку ВМТ (умовно початкове положення колінчастого вала, нуль градусів повороту кривошипа) – початок роботи. Це потрібно для підготовки майбутнього старту;
- Перевірте стан і за необхідності замініть повітряний фільтр;
- Відключіть вмонтований акумулятор і упакуйте окремо (якщо він передбачений у конструкції);
- Продуйте повітрям усі можливі вузли, протріть від пилу ганчіркою – не забувайте про зовнішню підготовку;
- Додатково протріть місця (з’єднувальні вузли), що схильні до утворення іржі, серветкою, змоченою мастилом.
Зберігайте в сухому, добре провітрюваному приміщенні. В ідеалі за температури не нижче 0°C. Такої підготовки до зберігання цілком достатньо. Звичайно, якщо інші пункти чи умови зберігання не передбачені виробником.
Як розконсервувати після зберігання
Коли знову виникне необхідність використання – зніміть упаковку, підключіть елементи, що зберігалися окремо (наприклад, той же акумулятор). Залийте мастило й паливо. Прокачайте паливний насос, щоби паливо пройшло через патрубки. І користуйтеся у звичайному режимі, не забуваючи про контроль перегріву, своєчасну заміну мастила та контролюйте рівень палива в баку. А якщо виникне питання доукомплектації чи купівлі нового генератора, звертайтеся до нас.
Я пользуюсь генератором дома, и он у меня работает круглый год. Я понимаю, что если его не консервировать, то могут появиться проблемы с перегревом и потреблением масла. Но, что делать если свет пропадет зимой, а это бывает часто? Он у меня работает стабильно раз в два месяца. Какой оптимальный срок простоя без консервации? Через 4 месяца ведь он не заржавеет...
Та не надо Вам консервировать, это надо делать, если 100% не будете пользоваться по пол года. Если например он на даче стоит, а Вы там только летом, или что то подобное. Если генератор регулярно работает хоть по немногу то не заморачивайтесь. Лучше подумайте, как его к экстренным зимним включениям.
Зачем нужна эта «консервация»? Просто слил масло, топливо, выкрутил свечи и пусть стоит в сарае, ничего с ним за зиму не случится. Тем более разбирать его, протирать, это сколько надо возни с ним? А потом все давай по новой. Игра не стоит свеч. А проработает он и так долго, если нормальная фирма. Китайское г..но, оно и в Африке - г..но, и если закатать его в банку (как каламбур на картинке), оно лучше не станет.