Під словом «консервація» мається на увазі не запаковування його в банку під залізну кришку. Це комплекс проведених заходів для підготовки до того, що його не використовуватимуть тривалий час.

Консервувати потрібно за умови перерви в експлуатації на пів року чи більше. У побуті нам досить-таки часто доводиться залишати автономне джерело живлення на тривалий час.

  • Наприклад, електрогенератор забезпечує безперервну роботу системи опалення на дачі. Влітку ж він не використовується.
  • Інший приклад – якщо ви живете влітку за містом, і генератор використовується як резервне джерело живлення. А восени, коли ви їдете жити в місто, то залишаєте його до наступного літа.

Зверніть увагу – перерва в роботі на місяць-другий (їдете у відпустку) ніяких додаткових заходів не вимагає. Просто своєчасно змінюйте мастило та здійснюйте ТО.

Якщо ви тільки займаєтеся підбором генератора, то в нас можна підібрати та купити генератор із будь-якими характеристиками.

Якщо не робити підготовку «до відпустки»

Під час наступного запуску може відбутися:

  • Збільшення споживання мастила – якщо його змінити не ДО зберігання, а ПІСЛЯ – доведеться заливати більше й частіше;
  • Частіший перегрів – час безперервної роботи зменшиться, наприклад, з 4 годин, до 2-х;
  • Капремонт двигуна – який коштує від кількох тисяч гривень до кількох тисяч доларів, залежно від моделі та типу двигуна. Воно вам треба?

Покрокова підготовка до зберігання:

  • Злийте паливо. Для дизельних моделей паливо в баку, залишене на тривалий період, загрожує заміною фільтрів – адже величезне значення має сезонне паливо. Якщо дизель залишити в баку на пів року, то в холодну пору він почне парафінитись і заб’є фільтри. Через забитий фільтр система просто не запуститься. Навіть, якщо фільтри були в хорошому стані, після такої процедури їх доведеться замінити. У бензинових аналогах можуть осідати смолисті відкладення в паливній системі та на основних частинах карбюратора;

Заведіть двигун, дайте трохи попрацювати, а потім перекрийте паливний кран, через деякий час апарат затихне. Під час такої простої маніпуляції паливо природним чином буде видалене із системи.

  • Злийте мастило - якщо його залишити надовго, а потім знову запустити генератор, металевий пил та інші частинки, що знаходяться в мастильній рідині, почнуть шкодити металу. Через це з часом двигун почне працювати значно гірше, і йому знадобиться ремонт;
  • Промийте деталі. Влийте 7–10г моторного мастила під свічку (можна зробити звичайним медичним шприцом) і поверніть двигун ручним стартером. У такий спосіб можна легко змастити всі деталі;
  • Захистіть бак від потрапляння води та вологи. Встановіть спеціальну заглушку. Додатково можна використовувати фольгу, обмотавши вхідний отвір у бак (не обов’язково, але рекомендовано);
  • Почистіть свічки запалювання (або за необхідності замініть). Для довідки: свічки потрібно замінювати або очищати хоча б щороку, у деяких випадках це краще робити частіше;
  • Ручним стартером проверніть двигун до максимального опору, і поставте поршень у верхню мертву точку ВМТ (умовно початкове положення колінчастого вала, нуль градусів повороту кривошипа) – початок роботи. Це потрібно для підготовки майбутнього старту;
  • Перевірте стан і за необхідності замініть повітряний фільтр;
  • Відключіть вмонтований акумулятор і упакуйте окремо (якщо він передбачений у конструкції);
  • Продуйте повітрям усі можливі вузли, протріть від пилу ганчіркою – не забувайте про зовнішню підготовку;
  • Додатково протріть місця (з’єднувальні вузли), що схильні до утворення іржі, серветкою, змоченою мастилом.

Зберігайте в сухому, добре провітрюваному приміщенні. В ідеалі за температури не нижче 0°C. Такої підготовки до зберігання цілком достатньо. Звичайно, якщо інші пункти чи умови зберігання не передбачені виробником.

Як розконсервувати після зберігання

Коли знову виникне необхідність використання – зніміть упаковку, підключіть елементи, що зберігалися окремо (наприклад, той же акумулятор). Залийте мастило й паливо. Прокачайте паливний насос, щоби паливо пройшло через патрубки. І користуйтеся у звичайному режимі, не забуваючи про контроль перегріву, своєчасну заміну мастила та контролюйте рівень палива в баку. А якщо виникне питання доукомплектації чи купівлі нового генератора, звертайтеся до нас.